@zsghbytom
nasze projekty
nasi partnerzy
translate
41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 26, tel: +48 32 2813841, sekretariat@zsgh.bytom.pl

plan lekcji

dziennik

Szczęśliwy numerek17-10-2024 18:13:51
Od piątku 18.10 rusza w naszej szkole"Szczęśliwy Numerek".

Regulamin Szczęśliwego Numerka
  1. Szczęśliwy Numerek będzie losowany przez system Librus Synergia (dziennik elektroniczny).
  2. Losowanie na dany dzień odbywa się w dniu poprzedzającym o godz. 18.00.
  3. Jeżeli uczeń jest nieobecny, a zostanie wylosowany jego numerek, traci możliwość wykorzystania go.
  4. Uczeń, którego numer wylosowano, jest zwolniony w danym dniu z:
    • odpowiedzi ustnej na ocenę;
    • z pisania niezapowiedzianej kartkówki;
    • Jeżeli uczeń chce, może skorzystać z prawa do odpowiedzi, pisania kartkówki na ocenę, mimo wylosowanego numerka.
  5. Szczęśliwy Numerek nie zwalnia od:
    • pisania zapowiedzianych lub przełożonych prac klasowych i kartkówek;
    • wykonywania prac domowych (pisemnych i ustnych), z których uczeń może być oceniony;
    • aktywnego udziału w lekcji (uczeń podlega ocenie);
    • wykonywania obowiązków dyżurnego klasowego.
Zachęcamy do codziennego sprawdzania Szczęśliwego Numerka!
Samorząd Uczniowski
Bluzy ZSGH Bytom17-10-2024 10:33:34
Już od dziś do końca października Samorząd Uczniowski ZSGH będzie zbierał zamówienia od Was na bluzy szkolne ZSGH Bytom. Bluzy będą w kolorze czarnym z logo szkoły i napisami jak na rysunkach. Koszt to 97PLN
Zachęcamy do noszenia bluz ZSGH Bytom pokazując wszystkim, że częścią tej społeczności szkolnej :)
Samorząd Uczniowski
Dni Erasmusa w szkole16-10-2024 16:15:02
Podczas dzisiejszego wydarzenia udowodniliśmy, że Europa ‘błyszczy’, a wręcz wdziera się w życie naszej szkoły poprzez realizację europejskich projektów międzynarodowych. Od lat udowadniamy, że jesteśmy Europejczykami aktywnymi i zaangażowanymi, którzy poprzez udział w zagranicznych stażach zawodowych torują sobie drogę na europejski rynek pracy. Kolejna grupa stażystów pokazała jaki dobrym startem dla kariery zawodowej mogą być staże zagraniczne. Pomysłowość i kreatywność uczestników stażu dała nam możliwość spotkania się w gronie uczniów zainteresowanych przyszłym udziałem w projekcie Erasmus+, podczas którego świętowaliśmy Dni Erasmusa. Spotkanie przeplatane prezentacjami, panelami informacyjno-dyskusyjnymi zawierało też elementy współzawodnictwa. W ramach gry ‘Zawodowy Escape Room’ w wyznaczonym czasie trzeba było rozwiązać zadania związane z profilem nauczania. Sześć drużyn rywalizowało ze sobą i wyłoniliśmy trzy drużyny zwycięskie z każdego profilu zawodowego. To był dobry i aktywny czas i mamy nadzieję, że wielu uczniów i nauczycieli naszej szkoły przystąpi do Rekrutacji do kolejnej edycji realizowanego w szkole Projektu: Kompetencje zawodowe na całe życie – zagraniczne staże zawodowe dla uczniów i nauczycieli. Zachęcamy gorąco do udziału w projektach i korzystania z naszych przywilejów bycia Europejczykami. Dziękujemy wszystkim uczestnikom dzisiejszego wydarzenia za aktywny udział.
Galeria
K. Drabik, M. Kosowska-Kudłacik
Wybory do Młodzieżowej Rady Miasta16-10-2024 08:22:47
Przypominam, że trwa nabór kandydatów na radnych Młodzieżowej Rady Miejskiej w Bytomiu. Wybory odbędą się 24 i 25 października. Kandydatury Proszę składać poprzez maila na adres olszowski.roman@zsgh.net.pl. Rejestracja kandydata następuje na wniosek Samorządu Uczniowskiego lub co najmniej 10 wyborców podpisanych na liście poparcia dla danego kandydata. Poparcia może udzielić każda osoba, której przysługuje czynne prawo wyborcze. Kandydaci mogą być rejestrowani nie wcześniej niż 3 tygodnie, nie później niż 3 dni przed wyborami.
Dyrektor
Klasa 3T1 w Milówce15-10-2024 09:50:00
W dniach 10 i 11 października klasa 3T1 wybrała się na wycieczkę do Milówki. Jest to miejscowość leżąca w rejonie Beskidu Żywieckiego, nad rzeką Sołą. Podróżowaliśmy pociągiem. Po dotarciu na miejsce od razu wyruszyliśmy w góry. Wędrowaliśmy zielonym szlakiem wzdłuż Milowskiego Potoku, wśród złocących się drzew. Słoneczna pogoda pozwalała się cieszyć się wędrówką i dostrzegać uroki złotej jesieni. W południe dotarliśmy do schroniska na Hali Boraczej. Stamtąd mogliśmy podziwiać piękną panoramę Beskidu Żywieckiego, rozległe polany, okoliczne szczyty. Wieczorem uczniowie integrowali się w punkcie noclegowym.
W piątek poznawaliśmy kulturę i zwyczaje regionu żywieckiego. Odwiedziliśmy Galerię Dziadów Noworocznych i Szlachciców – Pani, która nas oprowadzała, pięknie opowiedziała o tradycji kolędowania na Żywiecczyźnie, przedstawiła postacie, które występują w lokalnych grupach Dziadów Noworocznych, Jukaców oraz Szlachciców. Zaprosiła na udział w kolędowaniu w styczniu. Ta nadal żywa tradycja kolędowania została wpisana na Krajową Listę Niematerialnego dziedzictwa Kulturowego. Odwiedziliśmy też muzeum „Stara Chałupa” – zabytkowy drewniany dom z XVIII w. Poznaliśmy zwyczaje, warunki życia, sprzęty, których ludzie wówczas używali oraz obrzędy ludowe.
Wycieczka się udała a piękna pogoda nam dopisała!
Zmęczeni, ale zadowoleni, pełni wrażeń wróciliśmy wieczorem do domów :)