• pic1
  • pic2
  • pic2
  • pic4
  • pic4
  • pic2
  • pic2
  • pic2
  • pic2
  • pic3
  • pic2
  • pic2
  • pic2
Koniec wakacji za 48 dni 
sukcesy uczniów
nasze projekty
nasi partnerzy
41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 26, tel/fax: +48 32 2813841, sekretariat@zsgh.bytom.pl


plan lekcji

dziennik

zastępstwa

WIZERUNEK UCZNIA KLASY HOTELARSKIEJ

Uczeń klasy hotelarskiej powinien:
  • postępować według ogólnie przyjętych standardów zachowań i obsługi,
  • zachowywać poprawność w mówieniu i zachowaniu,
  • traktować inne osoby w szkole kulturalnie i życzliwie,
  • wykazać się zainteresowaniem zawodu,
  • zaakceptować charakter usługowy tego zawodu,
  • posiadać pogodne usposobienie i łatwo nawiązywać kontakty z innymi osobami,
  • być osobą uprzejmą, sumienną, cierpliwą, uczciwą, dokładną, rzetelną, zdyscyplinowaną, wyrozumiałą,
  • mieć wysoko rozwinięte poczucie obowiązku, odpowiedzialności i godności osobistej,
  • szanować mienie społeczne,
  • wykazywać się asertywnością.
W trakcie nauki uczeń opanuje następujące umiejętności:
  • wykonywanie pracy w warunkach ciągłego ruchu i hałasu,
  • estetyka ruchów i ograniczanie ich do minimum,
  • opanowywanie mimiki twarzy, gestów i odruchów,
  • logiczne myślenie i zwięzłe formułowanie wniosków,
  • zażegnywanie konfliktów,
  • praca w zespole,
  • radzenie sobie ze stresem,
  • koncentracja i podzielność uwagi,
  • udzielanie zwięzłych, rzeczowych informacji,
  • porozumiewanie się w językach obcych.
STRÓJ UCZNIA KLASY HOTELARSKIEJ
W kształtowaniu wizerunku hotelarza bardzo ważną rolę odgrywa estetyka, czyli wygląd zewnętrzny - postawa, wyraz twarzy, ubiór, uczesanie a dbałość o elegancję i schludny wygląd to najlepsze świadectwo poczucia estetyki wzorowego hotelarza. Staranny, dostosowany do okoliczności ubiór daje dobre samopoczucie i jest oznaką poszanowania godności własnej i innych. Dlatego tak ważne jest aby wyrobić wśród młodzieży nawyk stosownego, właściwego, nienagannego wyglądu co z pewnością zaowocuje w przyszłości.
Z tych względów na zajęciach: "Organizacja pracy w hotelarstwie", "Obsługa Konsumenta", "Pracownia specjalizacyjna: świadczenie usług w recepcji", "Zajęcia praktyczne" obowiązuje następujący ubiór:

Wytyczne dla uczniów:
  • garnitur dopasowany (spodnie i marynarka lub spodnie i kamizelka w kolorze czarnym),
  • koszula biała, wyprasowana z długim rękawem,
  • krawat,
  • buty kryte, wypastowane, czyste,
  • skarpety w kolorze czarnym.
Wytyczne dla uczennic:
  • kostium dopasowany do figury ( spódnica i kamizelka w kolorze czarnym),
  • spódnica o długości: 5cm przed kolano, do kolana lub za kolano,
  • koszula biała, wyprasowana z kołnierzykiem i długim rękawem,
  • biżuteria skromna do 3 sztuk,
  • rajstopy w kolorze naturalnym, gładkie,
  • krawacik,
  • buty kryte, czarne, wypastowane, obcas do 4cm,
  • biżuteria skromna, delikatna, do 4 sztuk,
  • makijaż delikatny,
  • włosy czyste, spięte.
Uczniowie w zależności od klasy przyporządkowany mają kolor krawata

Klasa 1
kolor czerwony
Klasa 2
kolor niebieski
Klasa 3
kolor szary
Klasa 4
kolor zielony


Podczas zajęć z Obsługi Konsumenta uczniowie zastępują krawat muszką w kolorze czarnym.

Uczniowie zdobywają umiejętności i wiedzę zawodową w jednostce hotelowej, pracowni recepcji w sali obsługi konsumenta oraz w pracowniach językowych.






rekrutacja
galeria
office 365
english films
gazeta zsgh
hotspot zsgh
translate
sonda zsgh
Jak dużo czasu spędzasz przed komputerem?
kilka godzin dziennie
około godziny dziennie
poniżej godziny dziennie
kilka dni w tygodniu
raz w tygodniu
raz w miesiącu
nie używam komputera

Ilość oddanych głosów: 501
certyfikaty
biuletyn
rodo
IP: 18.206.241.26
 Copyright® ZSGH Bytom
 Design by Olin
statystyka Od 1 listopada 2004 stronę odwiedzano 13812166 razy.
Obecnie: 13 gości online 
wróć do górę