• pic1
  • pic2
  • pic3
  • pic4
Następne wakacje za 212 dni 
sukcesy uczniów
nasze projekty
nasi partnerzy
41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 26, tel/fax: +48 32 2813841, sekretariat@zsgh.bytom.pl


plan lekcji

dziennik

zastępstwa

WIZERUNEK UCZNIA KLASY HOTELARSKIEJ

Uczeń klasy hotelarskiej powinien:
  • postępować według ogólnie przyjętych standardów zachowań i obsługi,
  • zachowywać poprawność w mówieniu i zachowaniu,
  • traktować inne osoby w szkole kulturalnie i życzliwie,
  • wykazać się zainteresowaniem zawodu,
  • zaakceptować charakter usługowy tego zawodu,
  • posiadać pogodne usposobienie i łatwo nawiązywać kontakty z innymi osobami,
  • być osobą uprzejmą, sumienną, cierpliwą, uczciwą, dokładną, rzetelną, zdyscyplinowaną, wyrozumiałą,
  • mieć wysoko rozwinięte poczucie obowiązku, odpowiedzialności i godności osobistej,
  • szanować mienie społeczne,
  • wykazywać się asertywnością.
W trakcie nauki uczeń opanuje następujące umiejętności:
  • wykonywanie pracy w warunkach ciągłego ruchu i hałasu,
  • estetyka ruchów i ograniczanie ich do minimum,
  • opanowywanie mimiki twarzy, gestów i odruchów,
  • logiczne myślenie i zwięzłe formułowanie wniosków,
  • zażegnywanie konfliktów,
  • praca w zespole,
  • radzenie sobie ze stresem,
  • koncentracja i podzielność uwagi,
  • udzielanie zwięzłych, rzeczowych informacji,
  • porozumiewanie się w językach obcych.
STRÓJ UCZNIA KLASY HOTELARSKIEJ
W kształtowaniu wizerunku hotelarza bardzo ważną rolę odgrywa estetyka, czyli wygląd zewnętrzny - postawa, wyraz twarzy, ubiór, uczesanie a dbałość o elegancję i schludny wygląd to najlepsze świadectwo poczucia estetyki wzorowego hotelarza. Staranny, dostosowany do okoliczności ubiór daje dobre samopoczucie i jest oznaką poszanowania godności własnej i innych. Dlatego tak ważne jest aby wyrobić wśród młodzieży nawyk stosownego, właściwego, nienagannego wyglądu co z pewnością zaowocuje w przyszłości.
Z tych względów na zajęciach: "Organizacja pracy w hotelarstwie", "Obsługa Konsumenta", "Pracownia specjalizacyjna: świadczenie usług w recepcji", "Zajęcia praktyczne" obowiązuje następujący ubiór:

Wytyczne dla uczniów:
  • garnitur dopasowany (spodnie i marynarka lub spodnie i kamizelka w kolorze czarnym),
  • koszula biała, wyprasowana z długim rękawem,
  • krawat,
  • buty kryte, wypastowane, czyste,
  • skarpety w kolorze czarnym.
Wytyczne dla uczennic:
  • kostium dopasowany do figury ( spódnica i kamizelka w kolorze czarnym),
  • spódnica o długości: 5cm przed kolano, do kolana lub za kolano,
  • koszula biała, wyprasowana z kołnierzykiem i długim rękawem,
  • biżuteria skromna do 3 sztuk,
  • rajstopy w kolorze naturalnym, gładkie,
  • krawacik,
  • buty kryte, czarne, wypastowane, obcas do 4cm,
  • biżuteria skromna, delikatna, do 4 sztuk,
  • makijaż delikatny,
  • włosy czyste, spięte.
Uczniowie w zależności od klasy przyporządkowany mają kolor krawata

Klasa I
kolor niebieski
Klasa II
kolor szary
Klasa III
kolor zielony
Klasa IV
kolor czerwony


Podczas zajęć z Obsługi Konsumenta uczniowie zastępują krawat muszką w kolorze czarnym.

Uczniowie zdobywają umiejętności i wiedzę zawodową w jednostce hotelowej, pracowni recepcji w sali obsługi konsumenta oraz w pracowniach językowych.






galeria
office 365
szczęśliwy numerek
na dzień:
23.11.2017
Czwartek
english films
gazeta zsgh
hotspot zsgh
translate
sonda zsgh
W szkole najważniejsze to:
oceny
dyscyplina
atmosfera
dobre relacje
zajęcia po lekcjach



Link do rezultatów
 
certyfikaty
biuletyn
Adres IP
 Copyright® ZSGH Bytom
 Design by Olin
statystyka Od 1 listopada 2004 stronę odwiedzano 8362027 razy.
Obecnie: 5 gości online