• pic1
  • pic2
  • pic3
  • pic4
  • pic4
Następne wakacje za 216 dni 
sukcesy uczniów
nasze projekty
nasi partnerzy
41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 26, tel/fax: +48 32 2813841, sekretariat@zsgh.bytom.pl


plan lekcji

dziennik

zastępstwa

VII Międzyszkolny Konkurs
„SAVOIR VIVRE w biznesie”

22 maja 2018r.

ORGANIZATOR:
Zespół Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Bytomiu
ul. Żeromskiego 26
41 - 902 Bytom
tel./fax 32 2813841
e-mail: sekretariat@zsgh.bytom.pl

Nauczyciele zawodu odpowiedzialni za organizację:
- mgr Emilia Lewandowska – lewandowska.emilia@zsgh.net.pl
- mgr Ilona Steczkiewicz - steczkiewicz.ilona@zsgh.net.pl
- mgr Krzysztof Brol - brol.krzysztof@zsgh.net.pl

Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy uczniowie klas trzecich gimnazjów.

Kartę zgłoszenia szkoły do udziału w konkursie należy przesłać do 10 maja 2018r.
Cele konkursu
  • zainteresowanie uczniów dobrymi manierami na co dzień i od święta,
  • popularyzacja postawy człowieka, umiejącego zachować się odpowiednio w różnych okolicznościach,
  • wykorzystanie praktyczne wiedzy i umiejętności nabytych w ramach własnych zainteresowań, w domu, szkole, na przyjęciu itp., dotyczących savoir vivre'u,
  • wspieranie rozwoju osobowości uczniów w zakresie kompetencji społecznych i możliwości osobowych,
  • zainteresowanie uczniów doskonaleniem umiejętności, rozbudzenie inicjatywy i pomysłowości poprzez przygotowanie prezentacji multimedialnej,
  • wyrabianie poczucia estetyki i piękna,
  • promowanie dobrych manier,
  • wymiana doświadczeń między uczniami.
Regulamin konkursu:
  1. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu i akceptacja jego postanowień.
  2. Konkurs przebiegać będzie w II etapach:
    • I etap – zgłoszenie i wskazanie uczestników konkursu przez szkołę – do 10 maja 2018r.
    • II etap – fprzesłanie prezentacji na adres e-mail (lewandowska.emilia@zsgh.net.pl lub brol.krzysztof@zsgh.net.pl) albo dostarczenie do szkoły na płycie CD (koperta podpisana imieniem i nazwiskiem, nazwą szkoły oraz z dopiskiem Konkurs Savoir - vivre – do 15 maja 2018r.
  3. Konkurs jest indywidualny (każdy uczestnik musi wykonać swoją prezentację multimedialną), każda ze szkół może zgłosić dowolną liczbę uczniów.
  4. Etap I konkursu polega na wypełnieniu przez szkołę i przesłaniu na adres szkoły, z dopiskiem: VII Międzyszkolny Konkurs "Savoir Vivre – w biznesie" lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zsgh.bytom.pl karty zgłoszeniowej będącej deklaracją udziału w konkursie. Karta zgłoszeniowa w wersji elektronicznej stanowi załącznik do regulaminu.
  5. Etap II – przesłanie pocztą elektroniczną na adresy podane wyżej lub dostarczenie do szkoły (Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Bytomiu ul. Żeromskiego 26. ) prezentacji multimedialnej.
  6. Każdy uczestnik powinien przygotować 1 prezentację multimedialną zgodną z tematem konkursu "Savoir – Vivre w biznesie"
    • prezentacja powinna zawierać od 20 do 30 slajdów i być przygotowana w programie PowerPoint. W przypadku prezentacji do maksymalnie 50MB można przesłać ją na adresy e-mail podane wyżej, natomiast prezentację o większym rozmiarze prosimy dostarczyć do szkoły na płycie CD.
    • w prezentacji powinny znajdować się przede wszystkim informacje dotyczące:
      • ubioru zawodowego
      • przywitania i pożegnania osób
      • przedstawiania osób na gruncie zawodowym
      • wręczania wizytówek
      • przeprowadzania rozmów telefonicznych
      • przyjęć bankietowych (np. wyznaczanie miejsc gościom przy stole, zaproszenia, ubiór itp.)
      • prezentacja powinna zawierać tytuł i podtytuły
      • na ostatnim slajdzie uczestnik obowiązkowo podpisuje się imieniem i nazwiskiem oraz nazwą szkoły, którą reprezentuje, jak również przedstawia źródła z których korzystał
      • w prezentacji należy wykorzystywać zdjęcia, rysunki itp.
  7. Każdy uczestnik oświadcza, że jest autorem zgłoszonej pracy i zgadza się na jej publikację.
  8. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi 22 maja 2018 r. w Zespole Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 26.
  9. Na ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zapraszamy wszystkich uczestników konkursu razem z opiekunami.
Przystąpienie do konkursu równoznaczne jest z wyrażeniem zgody przez uczestników na publikację swojego wizerunku na szkolnej stronie internetowej www.zsgh.bytom.pl oraz szkolnej stronie facebooka zgodnie z art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83). 

Komisja Konkursowa:
  1. Prace ocenia Komisja Konkursowa, której skład ustala Organizator Konkursu.
  2. Komisja Konkursowa wybierze laureatów, którzy najciekawiej, najbardziej oryginalnie i zgodnie z regulaminem przygotują prezentację multimedialną. Komisja zastrzega sobie możliwość nieprzyznania nagród lub dokonania podziału nagród uwzględniając poziom i jakość prac. Komisja może również przyznać dodatkowe wyróżnienia.
    Przy ocenie prac Komisja będzie brała pod uwagę:
    • Zgodność z tematem.
    • Sposób przedstawienia
    • Merytoryczność prezentacji
    • Kreatywność i pomysłowość przygotowania prezentacji
    • Elementy wyróżniające
  3. Komisja Konkursowa ogłosi wyniki w dniu 22 maja 2018r.
  4. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.


ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY UCZESTNIKOM POWODZENIA


galeria
office 365
kolorowy dzień
19.11 - 23.11
english films
gazeta zsgh
hotspot zsgh
translate
sonda zsgh
W wolnym czasie najbardziej lubię...
czytać książki
słuchać muzyki
uczyć się
oglądać filmy
uprawiać sport
siedzieć przed kompem
inne...

Ilość oddanych głosów: 430
certyfikaty
biuletyn
rodo
IP: 54.163.22.209
 Copyright® ZSGH Bytom
 Design by Olin
statystyka Od 1 listopada 2004 stronę odwiedzano 11421869 razy.
Obecnie: 7 gości online 
wróć do górę